Žanr: psihoanaliza, biografija

4 - vidljivi vanjski znaci korišćenja, ali knjiga u dobrom stanju
3 - oštećena izvana (korica), unutra bez oštećenja
2 - oštećena izvana, oštećena iznutra - podvlačena grafitnom olovkom ili pohabane stranice
1 - knjiga oštećena izvana i iznutra, podvlačena hemijskom, flomasterima ili bojama, ali čitljiva

- za svaku karakteristiku/oštećenje koje nije obuhvaćeno prethodnim pišem dodatnu napomenu ili ukazujem na fotografiju]

DODATNO UZ KNJIGU:

Knjiga „Jacques Lacan. Prikaz jednog života i istorija jednog sistema mišljenja“ istorizuje kako Lacanov spoljašnji i javni život (porodično poreklo, dinamika porodičnih odnosa, socijalni status, građenje ili razgrađivanje slike o sebi, brakovi i prijateljstva) tako i Lacanov privatni, unutarnji i duhovni život (duhovno osvajanje i izoštravanje Freudovog nauka kroz strukturalnu, logičku i matematičku preradu, izuzetna izobraženost u naukama (filozofija, medicina, psihijatrija, matematika, lingvistika) i jezicima (latinski, nemački, engleski, kineski), primanje uticaja i vršenje uticaja). Ovako podrobnu biografiju Jacquesa Lacana (sačinjenu od devet delova, trideset dva poglavlja i skoro hiljadu napomena) Elisabeth Roudinesco napisala je kako kao istoričarka i psihoanalitičarka, tako i kao Lacanova savremenica koja je s nekim članovima njegove porodice bila u prisnim odnosima. Ova brižljivo pisana biografija o Lacanu sadrži i iscrpan kritički aparat i dodatke koji su sistematizovani u vidu celokupne bibliografije Lacanovih radova, tabela i genealogije, a sadrži i fotografije, detaljan indeks imena i registar pojmova i ideja. Čitava ova biografija proistekla je iz pomnog autorkinog istraživanja dvadesetak pisanih, zvučnih i fotografskih arhiva, iz prikupljanja neposrednih svedočanstava preko devedeset sagovornika, iz iščitavanja (različitih verzija) Lacanovih dela i dela o Lacanu, i iz upoređivanja i ponovnog proveravanja prikupljenih podataka.

Élisabeth Roudinesco (1944, Pariz) je francuska univerzitetska profesorka, istoričarka, psihoanalitičarka i biografkinja Jacquesa Lacana i Sigmunda Freuda. Autorka je naučnih studija, dokumentarnih filmova i preko dvadeset nagrađivanih, polemičnih, hvaljenih i osporavanih knjiga (među kojima su i dvotomna „Istorija psihoanalize u Francuskoj“, „Genealogije“, „Čemu psihoanaliza?“, „Analiza i arhiv“, „Povratak jevrejskom pitanju“, „Filozofi u previranju“, „Ali čemu tolika mržnja?“, „Sigmund Freud u svom i našem vremenu“) u kojima – s retkim iskustvom teoretičarke (koja vešto ukršta psihoanalizu, istoriju, književnost, feminizam i judaizam) i praktičarke (koja se podvrgla psihoanalizi) – dokumentuje, istražuje, preispituje i kontekstualizuje teorije, duhovne pokrete i žestoke rasprave kroz koje je nastajala francuska psihoanalitička pustolovina kojoj Roudinesco, u odnosu na položaj psihoanalize u svim drugim delovima sveta, dodeljuje status „izuzetka“ zbog sveobuhvatnosti dubinskog prodiranja psihoanalize u svaki segment francuskog socijalnog tkiva. Na srpski su prevedene dve njene knjige: (u koautorstvu s Michelom Plonom) „Rečnik psihoanalize“ (Izdavačka knjižarnica Zorana Stojanovića, 2002) i „Porodica u rasulu“ (Akademska knjiga, 2012).

*

Izdanje sadrži devet delova, trideset dva poglavlja, oko hiljadu napomena, predmetni i imenski indeks, fotografije, napomene, tabele, bibliografiju, genealogiju

*

Psihoanaliza / psihologija / psihijatrija / psihoanalitička teorija / Žak Lakan / lakanovska psihoanaliza / Elizabet Rudinesko / biografija / biografija Žaka Lakana / kako čitati Lakana / uvod u Lakana / Lakanov život / strukturalizam / poststrukturalizam / Spisi / Četiri temeljna pojma psihoanalize / Zigmund Frojd / Sigmund Frojd / Freud / povratak Frojdu / Nesvesno / Jezik / struktura / pariska psihoanalitička škola / Frojdovska stvar / figura oca / simboličko – imaginarno – realno / objekt malo a / seminari / spisi / predavanja / Bataj / Hajdeger / Fuko / Melani Klajn / ime oca / Kant sa Sadom / IPA / biblioteka biografeme /

***
UNOS: 201004
Šifra:

Šaljem i u inostranstvo, ali uz prethodni dogovor i plaćanje unaprijed; prilikom svake kupoprodaje nužan je dodatni kontakt putem kupindo-poruka pošto se zna desiti da otputujem van grada, kako to ne bi prouzrokovalo nesporazume oko kašnjenja i rokova propisanih kupindo-pravilima; sve knjige pakujem u najlon i karton sa otvorom kako bi zadovoljile uslove slanja poštom kao (po mogućnosti preporučena) TISKOVINA; moguće su i sve druge vrste slanja.

VAŽNA NAPOMENA: uglavnom šaljem poštom (uvijek kao preporučenu tiskovinu) i postexpressom, ali u obzir mogu doći i ostale kurirske službe - sve izuzev AKS (zbog velikog broja pritužbi na njihov rad, a i komplikacija koje sam i sam sa njima imao) - s tim što se oko toga moramo dogovoriti. Ukoliko kupac insistira na nekoj od preostalih službi (BEX, City Express, DExpress) to mora biti uz prethodni dogovor.

PAŽNJA: uz neke ponude, prije detaljnijeg opisa predmeta može da stoji napomena da je predmet ponuđen kao VEZANA PONUDA. To znači da odobravam dodatni popust od 10 ili više % (uvijek će pisati koliko), ili besplatnu dostavu, UKOLIKO SE PREDMET KUPI SKUPA SA CILJANIM/POVEZANIM PREDMETOM - predmeti su najčešće povezani po sličnosti (autora ili teme).

LIČNO PREUZIMANJE odnosi se na područje Novog Sada.

Ukoliko stavljam oznaku BESPLATNA DOSTAVA, to podrazumijeva najefikasniji ali i najjeftiniji način isporuke - uglavnom kao preporučena tiskovina ili paket (što ovisi o težini konkretnog predmeta). BESPLATNA DOSTAVA NE ODNOSI SE NA POTENCIJALNO SLANJE ZA INOSTRANSTVO!
sve moje PREDMETE (kupindo), na jednom mjestu možete pogledati aktiviranjem linka:

sve moje AUKCIJE (limundo), na jednom mjestu možete pogledati aktiviranjem linka:

Predmet: 63372909