100% pozitivnih ocena

Vrsta: Teorija književnosti

Teorija kritike
Biblioteka `Književnost i civilizacija`
`Nolit` Beograd 1975.
tvrdi povez, dobro očuvana
latinica, 535 str.

Teorija kritike je teorijska rasprava o osnovnim tokovima evropske esteticke misli u kojoj se Platon i Aristotel neprestano pojavljuju kao koordinate u koje se `upisuju` shvatanja renesansnih poetičara, klasicista, Kolridževog romantizma i Kročeovog estetizma, odnosno modernih pesnika i semiotičara. Krigerovo delo ima izuzetnu teorijsku širinu čija je obrazovna vrednost znatna. U ovoj knjizi informativnost nema karakter neutralne deskripcije ili „pregleda” pojedinih estetičkih teorija, već je fokusirana nekolikim problemima u čije razmatranje te teorije ulaze.
Specifična, ali ne mala vrednost ovog dela je i u tome što, iako pisano sa anglosaksonskih „kontekstualističkih” pozicija, ima u vidu evropsku teorijsku literaturu. Krigerove rasprave sa Žakom Deridom i Mirčom Elijade, odnosno sa post-kantijanskom nemačkom tradicijom, daju njegovoj knjizi karakter uključivanja u moderne teorijske tokove najopštijeg značenja (Levi-Stros, Elijade, Hajdeger, Novi kritičari, Jakobson, Kroče itd.).

Svi predmeti:

- knjige šaljem kao tiskovinu nakon uplate

- poštarinu plaća kupac