- ima 100 jedinstvenih pozitivnih ocena od kupaca,

99,65% pozitivnih ocena

Pozitivne: 4194

Autor: Domaći
Vrsta: Eseji i kritike
Godina izdanja: ostalo
ISBN: ostalo

Савремени књижевни критичар и есејиста Љубиша Јеремић, један од најсигурнијих тумача српске прозе друге половине XX века, посебно „прозе новог стила“ и њене оријентације на непосредну стварност и на нову форму наративног текста, у књигу критика и огледа О српским писцима укључио је, уз текст о Јакову Игњатовићу, најбољем српском романсијеру друге половине XIX века, своје изабране и нове критичке текстове о једном броју најзначајнијих српских писаца XX века.

Љубиша Јеремић пише о Иви Андрићу, Милошу Црњанском, Момчилу Настасијевићу, Добрици Ћосићу, Миодрагу Булатовићу, Драгославу Михаиловићу, Бориславу Пекићу, Бори Ћосићу, Мирославу Поповићу, Слободану Селенићу, Миловану Данојлићу, Видосаву Стевановићу, Мирославу Јосићу Вишњићу, Радославу Братићу, Јовану Радуловићу. У изразито аналитичком тумачењу књижевних дела најзначајнијих аутора српских романа и приповедака XX века, Љ. Јеремић је полазио од модерне критичке методологије и књижевно дело сагледавао у контексту његових садржинских, жанровских и значењских доминанти, посебну пажњу посвећујући тематским ветама у њему. За књигу О српским писцима недавно је добио Награду „Ђорђе Јовановић“, која се додељује најбољој књизи критика и есеја у текућој години.

LIČNO PREUZIMANJE JE MOGUĆE NA CRVENOM KRSTU!

POGLEDAJTE I OSTALE KNJIGE IZ MOJE PONUDE:

Predmet: 76387717